Інтегроване кейс- заняття «Їжа».
- Admin
- Блог
Заняття з використанням кейс-методу в спеціалізованій групі для дітей з порушенням зору провели: вихователь Людмила Кокарєва та вчитель-дефектолог Світлана Савченко.
Ефективність заняття за допомогою кейс-методу багато в чому залежить від уміння вихователя організовувати роботу групи: направляти її в потрібне русло, контролювати час в процесі інтерактивної взаємодії.
Кейс має містити дозовану інформацію, яка дозволяла б малюкам швидко зрозуміти суть проблеми та надавала б усі необхідні дані для її вирішення.
Під час розв’язання кейса малюки не тільки використовують отримані знання, але й виявляють свої особисті якості, зокрема уміння працювати в групі.
Під час використання кейс-методу необхідно дотримуватися певних правил, брати до уваги особливості роботи з кейсом у різних вікових групах, правильно визначити роль педагога, оскільки під час використання кейс-методу вона суттєво відрізняється від традиційної.
Більше інформації та фото на сторінці у Facebook.