• Вітаємо Вас!

    Вітаємо Вас!

    Ми раді вітати Вас на сайті Дошкільного навчального закладу №6 "КРУНК". Метою сайту нашого дитячого садка є оперативне і об’єктивне інформування громадськості про його діяльність та включення в єдиний освітній інформаційний простір мережі Інтернет. Читати далі
  • Наші успіхи

    Наші успіхи

    В нашій роботі немає дрібниць. Важливе усе – від порогу і до неба! Свідомість залишається незмінною у своїй суті, але викликає під час роботи вихори, потоки, каскади нових думок та образів, відчуттів і слів. Тому іноді людина сама дивується з того, що створила. Читати далі
  • Чому з нами

    Чому з нами

    В ДНЗ №6 "Крунк" функціонують 9 групових приміщень зі спальнями та приймальнями, 9 вуличних майданчиків, харчоблок, пральня та ін. Крім основних освітніх послуг, на базі тифлоцентру здійснюється рання діагностика, лікування та корекційно-відновлювальна робота з дітьми зі зниженим зором. Читати далі
  • 1
  • 2
  • 3

Наші досягнення

Педагоги Дошкільного навчального закладу №6 "КРУНК" мають багато нагород, а результати діяльності закладу дуже високі.

Читати далі

  • Важливо
  • Анонс
  • Фотогалерея
Шановні батьки! До вашої уваги спеціальний реєстраційний рахунок для реалізації бажання щодо надання благодійної допомоги.
р/р 31553313137148
Банк в ГУ ДКСУ у Київській області
м. Київ    МФО 821018
Код за ЄДРПОУ: 23568683
Одержувач управління освіти і науки
При перерахунку коштів обов’язково зазначайте: Благодійні внески для ДНЗ №6 «Крунк», своє прізвище, ім’я, по-батькові, та для чого призначені кошти. 
 
Шановні колеги! Запрошуємо стати учасниками Дев’ятої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти», яка відбудеться 15-17 березня 2018 року в Київському Палаці дітей та юнацтва (вул. І. Мазепи, 13).
Організатор: Компанія «Виставковий Світ» за підтримки та участі Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України.
Детальніше тут
image image
 
image image
 

Новини

«Мандруємо в країну Економіки». Обмін досвідом з економічного виховання дошкільників.

«Чи потрібно дошкільнику економічне виховання?» Потрібно! Але як?Сучасна людина має бути усебічно розвиненою. Тому проблема економічного виховання актуальна вже в дошкільному віці, оскільки дитина з малих років стикається з такими економічними категоріями, як гроші, речі, праця, вартість. Слово "економіка" походить від двох грецьких слів "экос" і "номос". "Экос" означає "будинок". "Номос" означає "правило", "закон".

Економіка - правила, закони ведення домашнього господарства. Очевидно, що "мистецтво ведення домашнього господарства" передбачає і турботу про це "господарство", його охорону і захист. Отже, вже починаючи з дошкільного віку, дітям необхідно давати знання про те, що є запорукою правильного "господарювання", а не тільки формувати уявлення про економічні категорії. Тобто необхідно познайомити дітей з взаєминами економічних і етичних категорій : "праця", "гроші", "вартість", "ціна", з одного боку, і моральними - "ощадливість", "чесність", "економічність", "гідність", "щедрість" - з іншою.

Економічні знання потрібні усім, і діти дошкільного віку не виключення. З проблемами економіки їх зіштовхує сучасне життя. Вже в дошкільному дитинстві із звичної ролі безтурботного споживача дитина спочатку стає свідомим споживачем, а пізніше - творцем предметів споживання. Але як познайомити малюка з основами такої складної науки на доступному для нього рівні?

У дошкільному віці можна дати елементарні відомості з області економіки: навчити дітей правильному ставленню до грошей, способів їх заробляння і розумного використання; за допомогою ігор, економічних завдань, кросвордів - ввести дошкільників у складний світ речей, предметів, людських взаємин.

Необхідно дати знання про взаємозв'язок між економічними і етичними категоріями: ощадливість, чесність, економність, щедрість, гідність. Розумно витрачати гроші, не купувати непотрібних речей, не заздрити придбанням однолітків.

Формування економічної свідомості - дає знання про нові сучасні професії (менеджер, бізнесмен, фермер, рекламодавець, банкір, рекламний агент, торговельний представник і так далі) і уміння розповісти про них. Тому в дитячому садку гра була, є і залишається основним видом діяльності для соціалізації дошкільників у тому числі і через економічне виховання.