• Вітаємо Вас!

    Вітаємо Вас!

    Ми раді вітати Вас на сайті Дошкільного навчального закладу №6 "КРУНК". Метою сайту нашого дитячого садка є оперативне і об’єктивне інформування громадськості про його діяльність та включення в єдиний освітній інформаційний простір мережі Інтернет. Читати далі
  • 1

Наші досягнення

Педагоги Дошкільного навчального закладу №6 "КРУНК" мають багато нагород, а результати діяльності закладу дуже високі.

Читати далі

  • Важливо
  • Анонс
  • Фотогалерея
Шановні батьки! До вашої уваги спеціальний реєстраційний рахунок для реалізації бажання щодо надання благодійної допомоги.
р/р 31553313137148
Банк в ГУ ДКСУ у Київській області
м. Київ    МФО 821018
Код за ЄДРПОУ: 23568683
Одержувач управління освіти і науки
При перерахунку коштів обов’язково зазначайте: Благодійні внески для ДНЗ №6 «Крунк», своє прізвище, ім’я, по-батькові, та для чого призначені кошти. 
 
Шановні колеги! Запрошуємо стати учасниками Дев’ятої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти», яка відбудеться 15-17 березня 2018 року в Київському Палаці дітей та юнацтва (вул. І. Мазепи, 13).
Організатор: Компанія «Виставковий Світ» за підтримки та участі Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України.
Детальніше тут
image image
 
image image
 

Новини

Фільтр
  • Інтенсив - тренінг психолого-педагогічної ефективності

    27 лютого в нашому закладі пройшло підсумкове засідання міського методичного об'єднання (далі ММО) "Дефектолог.Info" (керівник Акименко І. І.). 

    Слухачам був запропонований тренінг психолого-педагогічної ефективності. Його провів практичний психолог соціально-психологічного центру, кандидат психологічних наук, викладач кафедри соціальної роботи Чернігівського національного технологічного університету - Акименко Ю. Ф.

    Слухачі мали можливість побувати у ролі "маленьких частинок - молекул" під час вправи "Броунівський рух", об'єднувалися у групи, щоб зобразити у символах-малюнках своє бачення дитини з певними нозологіями, малювали проективний малюнок тощо.

    Колегіальне позитивне спілкування спеціалістів спеціалізованих груп та педагогів, які працюють із дітьми, що мають особливі освітні потреби, було корисним всім присутнім на засіданні. 

  • В гостях у казки

    Сьогодні, в рамках "Золотої серії занять", вихователь дітей першої молодшої групи Тетяна Тимощенко провела заняття "В гостях у казки" з розвитку пізнавальної активності (соціально-комунікативної, мовної, фізичної).

    На думку психологів, знайомство з казкою допомагає дитині зрозуміти навколишню реальність. Будь-яка казка - це розповідь про відносини між людьми. Мова казок зрозуміла малюкові. Він ще не вміє мислити логічно, і казка не обтяжує малюка серйозними логічними міркуваннями. Дитина не любить настанов, а казка не вчить її безпосередньо. Дитяча казка пропонує малюку образи, які йому дуже цікаві, а життєво важлива інформація засвоюється сама по собі, непомітно. Мало того, долучаючись до казки, дитина набуває абсолютно новий для себе вид психічної активності - вміння подумки діяти в уявних обставинах, а це вміння - основа для будь-якої творчої діяльності. Казки дітям оповідають готову фантастичну історію, але залишають при цьому простір для уяви.

  • Майстер-клас для психологів ДНЗ

    21 лютого в нашому закладі, для практичних психологів ДНЗ міста, відбулося засідання міської професійної студії «Психологічні родзинки», в рамках  якого практичний психолог Ковтуненко Н.В. провела майстер-клас «Колір як таблетка від хвороби» 

    В першій частині було проведено практичне корекційне заняття з дітьми другої молодшої групи. Учасникам студії були представлені вправи "Привітання", "Зоряне дихання" та "Долонька", мета яких - протидія болі будь-якого походження, тривозі, страху, поганому настрою та підвищення самооцінки через самоаналіз якостей.

    У другій частині майстер-класу Наталія Володимирівна провела для психологів арт-терапевтичну техніку В. Окландера "Трояндовий кущ". Кожен намалював кущ троянд та почув інтерпретацію своєї спонтанної творчості.

    Під час заняття була акцентована увага присутніх на особливостях застосування даної техніки у роботі з дітьми різних категорій.

    Учасники майстер-класу отримали необхідні для подальшої роботи знання, практичні навички роботи з дітьми, позитивні емоції, гарний настрій та задоволення.

    Більше фото та інформації про заняття на нашій сторанці у Facebook.

  • Свято Стрітення!

    Про цей день у народі живе й досі красива легенда. У ній розповідається, що зустрівшись на Стрітення, стара Зима й молоде Літо сперечаються – кому йти, а кому залишитися. Якщо під вечір потеплішає – Літо перемогло Зиму, якщо похолоднішає – навпаки. Перевіримо?!

    Сьогодні наші дошкільнята з усіх груп зібралися разом, щоб весело провести зиму і радісно зустріти весну. Цікаве пізнавальне і святкове дійство «Стрітення» підготували для дітей музичний керівник Надія Григорівна та педагоги закладу. Діти із задоволенням пограли із головними героями свята Зимою - Оксаною Володимирівною та Весною - Вікторією Юріївною, водили хороводи, співали весняні заклички, грали в народі ігри, відгадували загадки.

    З нагоди свята Стрітення, кухарі випекли булочки у вигляді пташок - «жайворонків». Наша Весна - Вікторія Юріївна пригостила усіх дітей магічною випічкою, промовляючи весняні вітання.

    Більше фото на нашій сторанці у Facebook.

  • У навчальних закладах Славутича оголошено карантин

    5 лютого міський голова видав розпорядження №30 «Про припинення занять у навчальних закладах міста та введення карантинних заходів в установах міста». У даному розпорядженні зазначається: «у зв’язку з підвищенням захворюваності серед дитячого населення міста, з метою попередження загострення епідемічної ситуації та подальшого зростання захворюваності на ГРВІ та грип з 06.02.2018 по 09.02.2018 припиняються заняття у навчальних закладах міста (загальноосвітні школи, ліцей, Центр професійного розвитку».

     
  • Масляну святкували, люту зиму проводжали.

    Масляна - це старовинне добре і веселе слов'янське свято, що знаменує зустріч зими з весною, повертає до нового життєвого циклу, радіє сонцю, пригощає всіх млинцями і підготовлює до Великого посту. 

    24 лютого в нашому закладі відбулась тематична розвага Масляна. Діти проводжали Зиму, зустрічали Весну, співали пісні, читали вірші, водили хороводи.

    Діти були в захваті від такого яскравого та цікавого дійства - спалення опудала Масляної. Свято закінчилося пригощанням бубликами та пряниками. А на вечерю дітлахи смакуватимуть млинцями. Більше фото дивіться тут.

    Весь народ веселий, радий,
    Бо сьогодні свято,
    Дочекались Масляної
    Хлопці та дівчата.
     
    Буде в нас гірка горілка
    І млинці з сметаной,
    Щоб як пити - то не гірко,
    Їсти - в роті тане!
  • Щира подяка!

     

      Адміністрація та колектив дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №6 «Крунк» комбінованого типу щиро вдячні міській владі, в особі мера Фомичева Юрія Кириловича, та депутатам міської ради у сприянні вирішення завдавань Програми «Еенергозбереження та енергоефективності»  щодо заміни вікон та дверей у дошкільному навчальному закладі.

     Ми висловлюємо подяку будівельно-інжиніринговій компанії ТОВ «Славутич», за високу якість виконаних будівельно-монтажних робіт та дотримання строків виконання робіт, за високий професіоналізм працівників та їх комунікабельність у процесі роботи по демонтажу та заміні вікон і дверей у нашому закладі.

      З повагою, колектив та батьки вихованців дошкільного навчального закладу № 6 «Крунк».

  • Акція виготовлення орігамі «Журавлик»

    З метою активізації двостороннього співробітництва, зміцнення зв’язків між Україною та Японією Указом Президента України від 11.01.2017 року № 1/2017 цей рік оголошено Роком Японії в Україні. 

    З метою ознайомлення учнів Славутича з культурою та традиціями Японії розроблено план заходів на 2017 рік, який затверджений розпорядженням міського голови від 01.02.2017 року № 16. Планом передбачені різноманітні заходи для школярів навчальних закладів міста, такі як: розфарбовування Okiagari koboshi (ляльки-неваляйки), створення Герніки «Славутич», конкурс малюнків «Мир у світі», «Планета майбутнього», участь у майстер-класі Manga-ka (різновид коміксів), літературно-мистецький захід «Дивовижний світ Японії: традиції і сучасність» та виготовлення сувенірів-журавликів (орігамі). 

    Чому саме журавликів? У Японії журавлик – символ здійснення мрій всіх дітей, а особливо Садако Сасакі – японської дівчинки – легенди. Запрошуємо всіх приєднатися до давнього японського мистецтва і створити свого власного журавлика.

    Наш заклад вже долучився до цієї акції. Ведмідь Н.М. провела майстер-клас для педагогів з виготовлення журавликів (орігамі).  Ми вже зробили 300 шт. білих та 30 кольорових журавликів, які полетять до Японії. Журавлики будуть передані гостям з Японії під час концерту, який відбудеться 12.03.2017 року у Дитячій школі мистецтв.

  • Проект "Журавлик"

    Сьогодні в нашому закладі відбувся відкритий захід. Педагоги, які атестуються в цьому навчальному році провели цікавий, пізнавальний, творчий проект "Журавлик". Усі діти закладу приймали активну участь: малювали, ліпили, конструювали, вирізували, клеїли, танцювали, співали, читали вірші....А ще отримали смачні подарунки від гостя свята - журавлика "Крунка"

    Більше фото тут

     

     

  • До уваги громадян!

    З метою запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації, ГО «Ла Страда Україна» пропонує інформаційні матеріали для використання http://la-strada.org.ua

     

  • Фестиваль практичної психології «Гармонія» у Славутичі

    Шановні славутичани! Нагадуємо, що 05 березня (субота) 2016 року у Палаці дитячої та юнацької творчості відбудеться 19-й Всеукраїнський фестиваль практичної психології «Гармонія». Фестиваль, який проходив у Чернігові, Києві, Житомирі, Одесі, Полтаві та інших містах, вперше завітає до Славутича. Чим унікальний і цікавий фестиваль «Гармонія» в Славутичі? Кращі психологічні центри і талановиті фахівці зберуться в одному місці! Тільки практика – 12-16 різноманітних майстер-класів за напрямками: тіло, діяльність, контакти, внутрішній світ. Робочі мови фестивалю – російська та українська.

    В рамках культурної програми фестивалю відбудеться благодійний концерт гітарної музики. Виступатимуть Іван Євтушенко (гітара) та Олена Сетун (естрадний вокал), викладачі Чернігівського музичного училища, які виконають музичні композиції у стилі Bossa nova. Концерт відбудеться 05 березня о 14.00 у Дитячій школі мистецтв. Вхід вільний, передбачений благодійний внесок.

    У Палаці дитячої та юнацької творчості буде працювати «Арт-лавка», де можна буде придбати хенд мейд вироби, сувеніри, картини; взяти участь у майстер-класах з виготовлення сувенірів власними руками.

    Основна програма Фестивалю проходитиме у Палаці дитячої та юнацької творчості за адресою вул. 77-ої Гвардійської Дивізії, буд. 1. Контактна інформації з питань реєстрації та придбання квитків за телефонами (066) 199-47-13, (096) 934 52 86, (093)  801 39 66. 

  • Навчіть дитину захищатися

    Шановні колеги! Інформуємо вас, що МОН України схвалило до використання методичний посібник «Навчіть дитину захищатися» для фахівців, які працюють з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з питань попередження насильства над дітьми.

    Посібник був схвалений для використання науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки (протокол № 4 від 14 грудня 2015 року).

    Матеріали розміщені у вільному доступі на сайті Міністерства освіти і науки в розділі «Позашкільна освіта, виховна робота, корисна інформація».

    Методичний посібник можна переглянути тут. 

  • Дитячий садок який дозволяє дітям бути дітьми

    Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 6 «Крунк» комбінованого типу – справжній бренд Славутича. Будівля Крунку має Державну премію СРСР в області архітектури і є однією з найкрасивіших споруд епохи постмодернізму в Славутичі, з неповторним та оригінальним внутрішнім інтер’єром, дизайном та декором, оформленим власноруч працівниками закладу. 

    Найцінніший ресурс Крунку – це його команда. Колектив неодноразово долучався до участі та перемагав у різноманітних проектах та конкурсах міського, обласного і всеукраїнського рівнів. 

    В Крунку роблять все, щоб він був не просто дитячим садочком, а стилем активного життя і способом мислення дорослих і дітей. Щороку в дитячому садку виховується понад 150 дітей дошкільного віку, в тому числі і дітей з порушенням зору. 

  • "Зоряне небо" в садочку

    Вивчати зірки поблизу без телескопа? Відпочивати під справжнім зоряним небом? Дякуючи члену піклувальної ради закладу Чеснокову С.М. та батькам вихованців, все це сьогодні вже можливо в сенсорній кімнаті нашого садочка з новим проектором зоряного неба.

    Проектор зоряного неба Astroplanetarium Junior проектує на стіни або стелю більше 8000 зірок і 61 сузір'я. Зоряне небо проектується відповідно до заданої дати і часу. Малюкам і дорослим дуже цікаво дізнаватися, які зірки, наприклад, видно взимку на Камчатці або в Африці.

    На фото член піклувальної ради закладу Чесноков С.М. в методичному кабінеті з подарунками.

  • Роль дитячих казок у розвитку дітей

    Казка є невід'ємним елементом у вихованні дітей. Вона доступною мовою вчить дітей життя, розповідає про добро і зло. Діти легше розуміють казку, ніж прісну доросле мова.

    Тому якщо дорослі хочуть допомогти пояснити щось дитині, підтримати його, доведеться згадати мову дитинства - казку. Читаючи і розповідаючи казки, ми розвиваємо внутрішній світ дитини. Діти, яким з раннього дитинства читалися казки, швидше починають говорити правильно висловлюючись. Казка допомагає формувати основи поведінки і спілкування. Роль дитячих казок розвивати фантазію і уяву дитини, а так само його творчий потенціал.

    Для читання казок важливо вибрати «правильне» час, коли дитина буде спокійним і в доброму гуморі. Можна робити це перед сном, коли є час обговорити казку. Читати потрібно із задоволенням і не відволікатися, це принесе більше користі і позитивних емоцій. Казки розширюють пізнання дітей. Форма сприйняття добра і зла у дорослих не є подібною. Діти не можуть сприймати інформацію в такій формі, їм необхідна образність, гра.

  • Йога для дітей: вправи в малюнках для найменших

    Йога – чудовий вибір для батьків, які хочуть призвичаїти малюка до занять спортом або інших видів корисної активності.

    Однак, як зацікавити дитину цими вправами, знають не всі, адже на заняттях із дорослими їй може бути нудно.

    До того ж, якщо постійно стежити за малюком, буде складно сконцентруватися на правильному диханні й техніці виконання вправ. Тож вам стане в пригоді йога в малюнках – дитині буде цікаво дивитися на яскраві ілюстрації та повторювати рухи.

    Йога навчить дитину дисципліни, уміння концентруватись та допоможе долати поганий настрій.

    Детальніше тут.
  • Щоб рости і гартуватись,треба у воді плескатись

    Плавання є однією з найбільш дієвих форм фізичного виховання дітей. Під час плавання на організм впливає низка позитивних чинників – це вода, повітря, температура та рухова активність.

    Регулярні заняття плаванням забезпечують загальнозміцнювальну дію на організм дітей, формують корисну навичку – вміння вільно рухатися у воді. Вони поліпшують фізичний розвиток у 93,5% дітей, зокрема сприяють формуванню правильної постави, запобігають розвитку плоскостопості, збільшують життєву ємність легень та сприяють розвитку силових характеристик м’язів тулуба. Окрім того, під час плавання відбувається процес очищення шкіри, полегшується її дихання; активується робота внутрішніх органів і тренуються фізіологічні системи організму.

    Заняття в басейні проводяться протягом усього року. Навчання дітей плаванню починаються з молодшої групи. Розклад занять складено так, що діти всіх вікових груп плавають один раз на тиждень в першій половині дня підгрупами по 5-6 чоловік.

    Перед кожним заняттям дітей обов’язково оглядає медсестра басейну. Вона також слідкує за ретельним дотриманням санітарно-гігієнічного режиму та присутня під час проведення занять. Зокрема, до і після занять діти обов’язково миються у душі.

    Активна рухова діяльність у воді сприяє загартуванню дитячого організму. Загартовуємо дітей і поступово знижуючи температуру води в басейні. На початку навчального року температура води становить + 31-30 С, з часом доводимо її до +27-28 С. Температура повітря  в кімнаті басейну не менше 23 С. Після закінчення занять діти розтираються  рушничками, підсушують волосся феном.

  • Створюємо сенсорну кімнату

    Пізнання дитини, навколишнього світу, починається із сприйняття предметів і явищ. Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання створює необхідні передумови для виникнення складніших пізнавальних процесів (мислення, пам'ять, уява). 

    Розвинена сенсорика — основа для удосконаленняпрактичної діяльності дитини. У дитини формуються  уявлення про зовнішні властивості предметів – форма, колір, розмір, розташування в просторі, запах, смак та інші.  У повсякденному житті, під час самостійних ігор, праці, на прогулянках малята мають справу з багатьма властивостями предметів, однак  помічають, відокремлюють, усвідомлюють лише деякі з них. 

    Тому головним завданням нашого дитячого саду стало забезпечення найповнішого розвитку дітей  з урахуванням вікових особливостей  на етапі завершення дошкільної освіти, а так само створення умов для радісного перебування в дитячому  дошкільному закладі,  щоб кожна дитина відчувала і знала, що вона потрібна і уявляла, який прекрасний  навколишній  світ.

    У нашому садочку разом з групами загального типу  є 3 групи для дітей з вадами зору. І тому, з огляду на пошуки інноваційних підходів, новавведенням   закладу стало відкриття сенсорної кімнати, оснащеної за допомогою педагогів та батьків інтерактивним устаткуванням. 

    Шановні батьки і педагоги нашого закладу! Дякуємо вам за допомогу і сподіваємось на подальшу співпрацю!

  • Земна вода - землі життя

    Сьогодні тифлопедагог Савченко С.Ю. провела відкрите заняття з дітьми спеціалізованої групи для дітей з порушенням зору з циклу "Золота серія занять". Діти ознайомилися з властивостями води, її призначенням та користю для людини.

    Корекційною метою був розвиток бінокулярного та стерео скопічного зору (корекція окулярами; підвищення vis; вироблення бінокулярного зору; вироблення стереоскопічного зору), зорового сприймання в період відновлювального лікування.

    На фото діти гр.№11 "Дзвіночки"

  • "Крунк" зустрічає гостей

    15 лютого до нас завітали голови Відильцівської, Кархівської, Неданчицької, Любецької, Губицької, Тараса-Шевченківської, Мньовської, Дніпровської, Леквовицької, Ковпитської, Шибиринівської сільських рад, голова Чернігівської районної ради, депутати рад. Дуже приємні враження від спілкування. Дякуємо за візит!

    Детальніше тут.

  • "Зимова казка" для малят

    В рамках атестаційної роботи вихователі Кокарева Л.Б. і Щербак Н. М. провели  відкрите заняття для дітей молодшого та старшого дошкільного віку «Зимова казка».

    Мета заняття: сприяти зацікавленості сезонними змінами у природі; учити передавати в роботі картини зимового пейзажу; закріплювати вміння вирізати ножицями по прямій та із закругленням, акуратно наклеювати зображення на предмет (старший вік); продовжувати викликати у дітей інтерес до створення зображення фарбами, закріпити уявлення про сніговика, отримані в результаті власних спостережень та на заняттях з ліплення та аплікації, вправляти дітей в зафарбовуванні округлих форм (молодший вік); розвивати дрібну моторику руки, увагу та самостійність, охайність під час роботи з клеєм та фарбами; виховувати інтерес до навколишньої природи, впевненість та самостійність, охайність під час роботи.

    На фото діти гр.№6 "Перлинка" і №8 "Барвінок"

  • "Золота серія" триває.

    10 лютого в рамках атестаційної роботи вихователь з педагогічним званням "вихователь-методист" Ведмідь Н.М. провела відкритий показ заняття з розвитку мовлення «Цей чарівний світ казок».

    Метою заняття було: навчити дітей творчо мислити, розгадувати загадки, відгадувати казки. Сприяти розвитку вміння дітей за допомогою засобів виразності (інтонація, міміка, жести, характерні рухи, поза, хода) передавати не лише зовнішні риси героїв, а й їхні внутрішні переживання, різні емоційні стани, почуття, ставлення, взаємини між персонажами; учити самостійно виконувати способи передачі їхньої поведінки. Розширити мовленнєві ресурси дітей, фонематичний слух. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, творчу уяву. Виховувати самостійність мислення дитини, активність, наполегливість.

    На фото діти гр.№11 "Дзвіночки"

  • Фантазії з кружечків в групі №11 "Дзвіночки"

    Аплікація — це мистецтво створення образу з клаптиків. Зазвичай ми з дітьми так і робимо: вирізаємо елементи різного забарвлення та форми, знаходимо місце кожного елементу і приклеюємо їх до основи. Спробуймо створити незвичайну аплікацію, використовуючи тільки кружечки різної величини і забарвлення. Та чи вийде? Адже у кругів немає кутів, а як же без кутів викласти дах будиночка, крильця, ніжки, ручки у жучків?..

    Перед створенням аплікацій покажіть діткам фотографію тварин чи рослин, які створюватимете, обговоріть чи схожа аплікація на об’єкт у житті, чим саме, як зробити образ ще більше схожим, де живе тваринка, що полюбляє. Ми поєднали образотворчу діяльність, розвиток мовлення, ознайомлення з довкіллям, вивчення властивостей геометричних фігур та розвагу: діти закріплюють знання властивостей геометричних фігур, вчаться використовувати їх під час розв’язування задач, складати кружечки так, щоб отримати їх окрему частинку, називати ці частинки, використовувати об’ємність складених частинок при створенні образів, порівнюють створений образ із тим, що вони бачать навколо.

  • Розвиток сенсорної сфери дошкільника

      У дошкільному віці відбувається збагачення і порядкування чуттєвого досвіду дитини, оволодіння специфічними формами сприймання і мислення, бурхливий розвиток уяви, формування довільної уваги і пам'яті. Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання створює необхідні передумови для виникнення складніших пізнавальних процесів (мислення, пам'ять, уява). Розвинена сенсорика — основа для удосконалення практичної діяльності дитини. Зміни в організмі малюка відбуваються не самостійно, а в результаті того, що дошкільник оволодіває новими діями сприймання, спрямованими на обстеження предметів і явищ дійсності, їх різноманітних властивостей і відношень. У середині дошкільного віку у дитини виникає бажання розібратися у формах, порівняти, у чому їх схожість і відмінність з відомими їй предметами.

  • Санітарна лібералізація

    Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів – на фінішній прямій. Серед нововведень санітарного регламенту – головний біль батьків – довідка після триденної відсутності дитини в садку – скасовується: тепер документ від лікаря потрібен лише в разі інфекційного захворювання. Голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти» Ніна Омельяненко у своєму виступі сказала: «Наша асоціація надіслала пропозиції щодо санітарного регламенту – і ми вдячні за те, що їх врахували. Єдине, що непокоїть, – дванадцятий розділ документа, де детально прописано, що вихователь, вранці приймаючи дітей, має вимірювати температуру, дивитися горло, шкірні покриви тощо. Це не є повноваженнями вихователя». Детальніше читайте тут.

  • Прийом, який справді працює!

    Спробуйте замінити звичні зауваження дитині, які використовуєте регулярно, новими словами, і зміниться все – інтонація, ваш настрій, а головне, реакція дитини! Спробуйте – це працює!

    • Замість роздратованого: “Пішли швидше, скільки тебе чекати!” Скомандувати: “На старт, увага … руш! Побігли! “

    • Замість загрозливого: “Їж, інакше не отримаєш десерт” порадувати: “Після того як зникне ця крииихітна котлетка, до тебе прилетить щось смачненьке”.

    • Замість грубого: “Прибери за собою” вимовити мрійливим голосом: “От якби ти був чарівником і зміг би начарувати порядок на столі …”

  • Чарівний дивосвіт барв енергозбереження: вернісаж малюнків талановитих дошкільників Славутича

    На виконання наказу відділу освіти від 01.09.2015 № 53 «Про проведення загальноміського вернісажу дитячих творчих малюнків «Чарівний дивосвіт барв енергозбереження», заходів Програми формування енергетичної та кліматичної свідомості славутичан на 2016-2020 роки та з метою виховання мотивів, потреб, звичок екологічно доцільної поведінки, пропагування активної життєвої позиції сучасного європейця, мотивації практичних дій з раціонального використання ресурсів та енергозбереження, підтримки талановитих дітей дошкільного віку, стимулювання професійної активності педагогів дошкільних навчальних закладів з 01.09.2015 по 29.01.2016 був проведений загальноміський вернісаж «Чарівний дивосвіт барв енергозбереження. Відповідно до рішення оргкомітету всі 27 учасників вернісажу будуть відзначені дипломами та подарунками.
     
    Виставку малюнків та відео презентацію робіт можна буде переглянути на відкритті педагогічної виставки «Освіта Славутича – 2016» 06 квітня 2016 року у міському методичному центрі.
     
    Вітаємо маленьких художників, їх батьків та вихователів, адміністрації дошкільних навчальних закладів! 
  • Ігри з картками

    Ігри з картками – прекрасний спосіб розвинути у дитини уяву, увагу, пам’ять та мислення. Існує велика кількість карток на різну тематику. Пропонуємо Вам перелік основних ігор, в яких їх можна задіяти.

    Гра №1

    Візьміть картку із зображенням, наприклад, машини. Покладіть її перед малюком. Вимовте слово «машина» і визначте, на який звук це слово починається. Тепер запропонуйте дитині знайти ще картинки, які починаються на такий же звук. Викладаємо картинки – м’ячик, молоток, ведмідь, маляр в ряд. Вийшов потяг. Він відправляється в подорож. Яке місто починається на «м»? Миколаїв. Їдемо в Миколаїв.

  • Калейдоскоп педагогічних ідей з екологічного виховання дошкільників

    Відповідно  до  плану  роботи  Міністерства  освіти  і  науки  України  на  2016 рік,із метою активізації  освітньої  роботи  дошкільних  навчальних  закладів з екологічного  виховання  дітей  дошкільного  віку  та широкої популяризації професійної майстерності педагогів, поширення інноваційних  освітніх технологій, Міністерство  оголошує з  1  лютого  по  25 квітня  поточного  року проведення Всеукраїнського  фестивалю­-огляду «Калейдоскоп  педагогічних  ідей  з екологічного  виховання дошкільників» у режимі он­лайн.

    Детальніше тут

     

  • Майстер-клас вихователя - Людмили Кокаревої

    21 січня в Крунку пройшов міський майстер-клас із теми «Умови організації словотворення та віршескладання у дітей старшого дошкільного віку» для педагогів дошкільних навчальних закладів.

    Людмила Броніславівна Кокарева, керівник майстер-класу, запропонувала відкритий перегляд заняття «Зимова подорож у казку» з дітьми старшої вікової групи. Після обговорення переглянутого педагоги висловили подяку та обмінялися думками стосовно навчання дітей віршескладанню. Цьому передують розвивальні вправи та ігрові завдання, робота по введення в активний словник епітетів, метафор, гіпербол тощо.
    Людмила Броніславівна запропонувала педагогам консультацію про роль інтегрованих занять у мовленнєвому розвитку дітей старшого дошкільного віку. Звернула увагу на різні бачення класиків дошкільної педагогіки на впровадження інтегрованих занять у освітній процес із дошкільниками.
    Всім слухачам було запропоновано перегляд відеофільму про зимовий Славутич.

  • Майстер-клас вихователя - Наталії Щербак

    20 січня в нашому закладі відбувся майстер-клас вихователя - Щербак Наталії Михайлівни з теми «Розвиток основ художньо-естетичної культури в дітей дошкільного віку засобами декоративного малювання».

    Для загалу слухачів було запропоновано відкритий перегляд заняття з дітьми середньої вікової групи «Калина для диво-птаха». Діти малювали ягоди калини відтиском пальця, мазками пензля – листя, тонкі, прямі та дугоподібні лінії, надаючи їм характерних ознак елементів петриківського розпису. Діти створили колективне панно з кетягами калини.
    Наталія Михайлівна розповіла про мету заняття, запросила до слова слухачів, які поділилися враженнями від переглянутого заходу. У слухачів був безпосередній інтерес щодо втілення різноманітних технічних моментів при малюванні. Як краще розмістити матеріал, як краще тримати пензлика, як передавати «прозорість» у малюнку. Всі ці питання хвилювали присутніх і вони знайшли на них відповідь.
    Для загалу присутніх було запропоновано презентацію «Про систему композиційних закономірностей у художній творчості дітей дошкільного віку» та подано зразки в альбомах майбутнього художника для дітей 3, 4, 5, 6 років життя про петриківський розпис, що рекомендовані Міністерством освіти та науки України до використання.
    На останок педагоги виявили бажання продовжити роботу міського майстер-класу у наступному навчальному році у будь-якому дошкільному навчальному закладі та подякували Наталії Михайлівні за цікаву тему майстер-класу та відкрите заняття.